A weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. Ha nem engedélyezed őket, számítógéped böngészőjében bármikor beállíthatod a tiltásukat/eltávolításukat. További információ Elfogadom
Termékek Menü
0

Szállítási Feltételek

Szállítási Feltételek 

20.000 forint feletti rendelés esetén ingyen házhoz szállítjuk a vásárolt termékeket. 

A csomagjainkat minden esetben a GLS Futárszolgálattal küldjük. A csomagolásért külön díjat nem számolunk fel.

 

A házhozszállítás díjszabása: 

  • Házhoz szállítás GLS Futárral utánvéttel: 1490 forint / csomag
  • Házhoz szállítás GLS Futárral: 1190 forint / csomag
  • GLS Csomagpontra történő szállítás utánvéttel: 1190 forint / csomag
  • GLS Csomagpontra történő szállítás: 1090 forint / csomag

A szállítás várható időtartama: 3-5 munkanap

A banki átutalás választása esetén a csomagfeladás feltétele a bankszámlára történő előzetes utalás a következő címre:

Your Bag Kft. Debrecen, Kenyér u .10.

Bankszámlaszám: 10403428-34228854-00000000

Megjegyzés: rendelésszám és termékazonosító

További információk a szállításról:

GLS-háztól házig szállítás:

  • 3-5 munkanapos szállítási idő - a csomagfelvételt követő munkanap várható a kiszállítás, 9 és 17 óra között
  • A címzett e-mail-es értesítést kap a csomag összekészítéséről, a várható érkezés napjáról, illetve a kiszállítás napjának reggelén, egy rövidebb 3 órás időintervallumról a futár elérhetőségével, ahol tud egyezetetni, ha mégsem megfelelő a 3 órás időintervallum a kézbesítésre
  • Amennyiben nem tudja átvenni a csomagot a kiszállítás napján, a futár értesítést hagy a megadott címen és következő munkanap újra megkísérli a kézbesítést. Ha második alkalommal sem sikerül az átvétel, 5 munkanapig tartják a csomagot a GLS depoban, majd automatikusan visszaküldik a küldeményt feladónak.
  • Az utánvétes csomagok esetén a csomagátvételkor készpénzben kell fizetni a futárnak.

Mit kell tudni a GLS csomagpontba történő kézbesítésről?

  • A Futár a felvételi címen felveszik küldeményét, majd a rendeléskor megjelölt kézbesítési GLS csomagpontban vehető át a csomag.
  • Partnerünk sms-ben és e-mailben küld értesítést a címzett részére, a küldemény érkezéséről és az átvétel részleteiről. Az értesítőben szerepelni fog egy PIN-kód, amely a csomag beazonosítását segíti a csomagponton. Ez lehet utánvétes is, abban az esetben a helyszínen a csomagátvételkor, kell fizetni az utánvét összegét.
  • A kiválasztott csomagpont nyitvatartási idejét figyelembe véve, 5 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére. Ezután automatikusan visszaszállítják a küldeményt a feladónak.

Teendők sérült csomag esetén:

  • A helyszínen, mindenképpen jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral.
  • Fotókat kell készíteni a sérülésről, a csomagolásról, kívülről, belülről, a csomag kibéleléséről és a sérült termékről és a csomagolást meg kell tartani, mert bekérhetik szemlére.
  • A Fürgefutárnak kell jelezni a sérülést írásban, a rendelési azonosítóra hivatkozva, 72 órán belül az ugyfelszolgalat@furgefutar.hu e-mail címen és elküldeni a következőket:
    • Jegyzőkönyv másolatát
    • Fotókat
    • A termék beszerzési árát igazoló számlát